Thursday, January 14, 2010

The winner of the first challenge 2010.


Tusen, tusen takk til alle dere som har deltatt på skisseutfordringen vår. Som alltid har det vært en fryd å se gjennom bidragene deres. Vi har selvfølgelig en vinner. Vår flotte premie denne gangen er 2 billetter til den Danske Stempelmessen, arrangert av Scrapbooking Club. Og vinneren som er tilfeldig trukket ut, er.......

*******

Thank you so much all of you that have participated in our sketch challenge. As always it has been a pleasure to look trough all your cards. And of course we have a winner. Our great price this time is 2 tickets to “den Danske Stempelmessen”, arranged by Scrapbooking Club. And the winner is .....

-
-
-
-
-
-




Her er Bentes flotte løsning av skissa.

*******

Here is Bentes great card, made from the sketch.



Gratulerer så mye!!!

Send oss adressen din, så får du snart billettene dine i posten.

stampartic@gmail.com

********


Many congratulations!!!
Please send us your address, and we will send your tickets to you.


I morgen har vi en ny utfordring til dere, så følg med!

*******

Tomorrow we have a new challenge for you, so stay with us.

1 comment:

Bente said...

Næ... jammen kom kortet mitt til nytte selv om jeg ikke var fornøyd med det;=D
Mailen min ligger nede for tiden, så jeg får ikke sendt min adresse.... Håper det går bra innen rimelig tid.